samedi 19 mars 2011

Fingers in the nose !


Après une semaine bien chargée, me revoilà ! Ai fais une petite série de photos avec un appareil jetable. Sur 27, seulement deux ont un doigt devant et/ou sont floues ! C'est un pourcentage correct, je trouve. Donc voilà les quelques clichés dont je suis très fière.

Ma garde-robe a également accueilli une veste en similicuir et une petite robe bleu clair pour l'été - mais je vous en parlerai au retour de mon voyage à Berlin !

Bonne semaine !

After a very busy week, here I am again ! I've done some pictures with a throwable photo camera (you know, the one you had when you were seven). And only two out of twenty seven have a finger on the front ! It's a very honest percentage, i think ! So here are some clichés i'm quite proud of.

My dressing has also welcomed a black jacket and a little blue dress for summer - but i'll tell you more about it after my Berlin trip !

Have a nice week !






Sur les photos, Mélanie porte :
On the pictures, Melani wears :
Top : The Kooples
Skirt : Pimkie
Coat : ?
Shoes : ?




Copyright ⓒ 2011 LifeIsARhapsody All Rights Reserved

Aucun commentaire: